woensdag 18 april 2012

Let's do something new #2

Een tijdje geleden beloofde ik dat ik jullie op de hoogte zou houden over mijn nieuwe kamer. Ehh, ja. Dat heb ik niet heel erg gedaan hè? Tijd voor een update! De foto's heb ik overigens al een flinke tijd geleden geschoten. Mijn meubels hebben alle hoeken van mijn kamer ondertussen al gezien. Hoe het nu staat is wel een blijvertje. Goed. Dat is natuurlijk weer anders dan op deze foto's. Maar op deze manier krijgen jullie toch een impressie! 





Op mijn tafeltje ligt de kalender van de Flow(en onder het tafeltje liggen de Flow's zelf!). Op mijn boekenkastje van de Ikea, staan de lantaarns te pronken die ik eerder gemaakt heb. Daarbij staat een schilderij die ik gemaakt heb naar het idee van A Beautiful Mess. Al mijn favoriete boeken (uhuhm) staan in hetzelfde kastje. Hoe tof ik dat schilderij? Gekregen van een vriendin en komt van de Ikea! Die bank gaat ook nog weg hoor. Hij is heel lelijk en zit niet heel fijn. Heb toevallig vandaag geboden op twee banken. Lang leve marktplaats! 

Jullie missen de kledingkast waarschijnlijk wel. Ja, spreek me er niet over. Dat ding staat al een tijdje op mijn balkon en moet ik nog steeds afschilderen. Stt! Ook moet er nog een tv komen, een stoeltje bij mijn bank en heel veel accessoires. Vooral voor aan de muur, want die zijn nogal kaal. 

Nog genoeg te doen dus! Maar het wordt steeds leuker! 

3 opmerkingen:

  1. Caro!

    Bij deze moet ik je toch ernstig toespreken: heb je die kledingkast nu nog niet af?! Dan is er maar één mogelijkheid. Wij tweeën. In de meivakantie. Een dag lang schilderen & daarna lekker accessoires shoppen. How do you feel about that? :-P

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie spulletjes heb je liggen joh! Ziet er echt superleuk uit :)Waar heb je de uiltjes vandaan? Daar ben ik wel even nieuwsgierig naar...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnx! Dat schilderij komt van de Ikea, was volgens mij 12,95 dus niet heel duur!

      Verwijderen